ponnytjejer

Alla inlägg under oktober 2010

Av Hanna,Clara - 25 oktober 2010 19:42

hellu är med och tävlar hos sötaste storstan tjejen :)

  












klicka här  för att komma till bloggen 



dt går inte att länka men gå in här www.stockholmsjenna.blogg.se odch sen i vänstra hörnet så ser ni denna bilden där uppe och så trycker du bara där ! :D



Av Hanna,Clara - 25 oktober 2010 17:41

Hejj bloggen !

Sorry för så jävligt dålig uppdatering :/ <3

Jag har glömt o så :P

Men tills på torsdag önskade jag Emilia, Fille och Bacardi :) <3

Eftersom att Duttan flyttade :/ Hoppas hon får ett bra hem iaf <333


Hästgalna hälsningar // Claraaa <3

Av Hanna,Clara - 16 oktober 2010 11:21

hejjj :)

förlåt för dålig bloggning :)

i torsdags red jag och clara :D jag fick bacardi :D

hon kakan :D men ialla fall så gjorde vi lite framdelsvändningar dt gick sådär han tog ett steg och korsa sen vände han med framdelen :/ men dt gick ganska bra ni kanske kommer få se bild eller nånting :) i alla fall ska jag till stallet snart och leda julia tomassian för hon ska rida prova på ;) som ni hört tidigare :D (eller kanske int) 

så typ nu måste jag byta om så . bye !

  


Av Hanna,Clara - 14 oktober 2010 14:36

Lite senare är det ridning :) <33

Jag ska nog rida Kakan :) <33

Det blir kul iaf :D <333

Just nu så är jag inne på msn och stickar ;D <33

Ska äta mellis också ;) <333


Hästgalna hälsningar/ Claraaa <3

Av Hanna,Clara - 11 oktober 2010 18:32

Hejj bloggen <3

Har glömt skriva på flera dagar :(

Men idag fick jag reda på att Prins som jag kanske ska bli medryttare på kanske ska flytta :'( <3

Min lilla polle :( <33

Men hoppas han stannar! Håll tummarna för mej <33

För Celines ägare ska flytta och då kanske dom tar med Prins :( <3

Men Soffe var sjuk idag :( <3

Och imorn blirre Maja <333

Och vid 17.00 blirre kören om alla är friska ;) <33

Men nu ska jag träna glosorna !


Hästgalna hälsningar/ Claraaa <3

Av Hanna,Clara - 10 oktober 2010 11:10

hejj suger på att komma på rubriker men den där var klockren :o

ialla fall igår var jag med julia tomassian  :D

fast först så vakna jag med julia och elin ...

dom sov hos mig men sen åkte jag och elin till stallet och julia skulle till heron city :D

men vid fyra skulle jag möta julia to vid bron .

och innan hade vi skypat och när jag var i stallet så bokade jag prova på ridning åt henne (hon ville dt )

hon har typ aldrig ridit ...

så dt kommer bli awsome :D

jag ska typ gå brevid :D

hon kommer börja asgarva hahahhaa xdd

hon ska ha agge bazze eller nån annan :p

sen igår gick vi ut med hennes hund ville och sen ville han int gå hem :p

sen så tog vi kort och bestämde en grej som ni int får veta :D <3

men nu måste jag gå

hejdååå :)


  


Av Hanna,Clara - 8 oktober 2010 15:34

heluuu faaan :)

igår var dt ridning och jag red emilia dt var kul första gången jag hoppade henne faktiskt :) hon ville inte hoppa på alla hinder så jag fick ruska lite i ena tygeln ... 

men sen hoppade hon och var duktig . jag sa att jag ville ha bacardi nästa gång ;p 

eller nån jag int ridit så mkt .. men nu är jag med julia som fick rida bacardi igår :)

nu väntar vi typ på elin fast hon ska komma om typ 45 min och vi ska kanske åka och köpa canddyyy snart :D 

men nu ska vi gå innan elin kommer ! 

  

Av Hanna,Clara - 8 oktober 2010 14:31

Hej bloggen <33

Igår var det ridning :D <3 Och hoppning då :) <33

Jag hoppa Dottir <33

Fett kul :)

Hon var jätte duktig men dock gick hon inte på tygeln just då.

Men hon hoppa med glädje :) <33

Hon ville knappt stanna xD <33

Till nästa gång önska jag :

Dottir, Bacardi och Kakan :) <333

Jätte länge sen jag red Kakan :) <33

SKulle va kul ;) <33

Men nu ska jag typ dra!


Hästgalna hälsningar/ Claraaa <3

Presentation

hejsan vi är 2 häästgalna tjejer som rider på stjärnholms ryttarförening . hannas favorit häst heter bacardi. och claras dottir. skriv gärna vad ni vill att vi ska skriva om..
ha så kul ! lev livet ! :D

Fråga mig

3 besvarade frågor

gästbooookkk :D

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards