ponnytjejer

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Hanna,Clara - 15 december 2010 16:40

hejj , emilia gav ett jättebra förslag om att jag skulle skriva om första gången på ridskola .

jag började rida på örstigsnäs med min bästa kompis stina vi bytte för vi ville utveckla vår ridning så jag och stina hade int stått på kö sådär länge som alla andra , vi började direkt efter vi ridit två år på örstigsnäs .

jag kom till stjärnholm en dag då fick jag veta att jag skulle få en häst som hette tirana eller lamingo dt berodde på .

Lamingo som var (han är nu borta:() störst i stallet skulle jag kanske få första gången jag visste först int vem dt var sen så visade hon honom . 

jag skulle få lamingo :| jag var nöjd med mitt ridpass kommer jag ihåg . jag tänkte efter att jag hade ridit lamingo , "när jag har ridit den där stora hästen kan jag rida vem som helst" efter jag ridit lamingo gillade jag mer och mer stora hästar och nu min älskade favorithäst är ju bacardi den store hjältemannen ! 

       

Av Hanna,Clara - 15 december 2010 15:29

tycker ni att jag/vi ska byta till en blogg på blogg.se eller att jag ska fixa mig en egen blogg på blogg.se ?

har hört av flera att dom tycker att vi ska byta till blogg.se 

jag har haft blogg på blogg.se men dt är lite svårare.

  

Av Hanna,Clara - 15 december 2010 15:23

hej , vill ni att jag ska ha bloggpaus för om ni kommenterar vad jag ska skriva om så får jag mer idér och dt är roligare att blogga om vad ni vill att jag ska blogga om .

så då kanske jag kan fixa dt och vem som helst som läser min blogg får kommentera , anonym eller namn . om  du kommenterar kommenterar jag.

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hejsan vi är 2 häästgalna tjejer som rider på stjärnholms ryttarförening . hannas favorit häst heter bacardi. och claras dottir. skriv gärna vad ni vill att vi ska skriva om..
ha så kul ! lev livet ! :D

Fråga mig

3 besvarade frågor

gästbooookkk :D

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Skapa flashcards