ponnytjejer

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Hanna,Clara - 16 december 2010 16:41

hej en sanning om mig som jag kom på att jag var tvungen att skriva !

jag hoppar alltid runt och skriker i hela huset när jag ska rida :D

speciellt nu när dt är barbacka :D:D

emilia ska filma och emma hänger också på och kollar så är peppad som bara den nu !! och glad !!!! dt kommer en video imorrn eller ikväll men jag sitter iallafall nu och chattar med amanda om provet som är imorgon no-provet :(

och amanda har redan gjort dt så jag får veta lite frågor ;)

så dt är bara att plugga på efter ridningen idag vi ska fika också kanske tar med mig pappret så kan nån hjälpa mig tills provet imorrn :D

men nu ska jag sätta på mig ridskorna och chapsen och lite annat syns sen 

älskar er pusss ! får nog bacardi idag :D skumpiiiigg så jag kommer skumpaaa av !  

 

     

Av Hanna,Clara - 16 december 2010 14:20

SISTA GÅNGEN PÅ RIDNINGEN :'( <3

Sorligt, men jag ska ju på hoppträning på jullovet också (: <3

sen ska jag träffa Prins innan han flyttar <33

Sen kanske ja är hos sweetie <3

Aja, nu ska jag blogga på andra bloggen!


Pussen Claraaa <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hejsan vi är 2 häästgalna tjejer som rider på stjärnholms ryttarförening . hannas favorit häst heter bacardi. och claras dottir. skriv gärna vad ni vill att vi ska skriva om..
ha så kul ! lev livet ! :D

Fråga mig

3 besvarade frågor

gästbooookkk :D

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards