ponnytjejer

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Hanna,Clara - 4 november 2010 09:36

hejj , förlåt för ja N-I vet . idag skulle malin ha kommit från södertälje .. dt är min och stinas bästa kompis som vi har haft sen nollan sen flyttade hon till södertälje :'(

så hade jag gått upp och fixat massor så ringer hennes mamma och säger att hon int kan komma för hon är sjuk .. så jag är lite deppig . och jag hoppas dt kommer bli en bra dag ialla fall :) för jag ska rida :D vi ska hoppa idag och jag vill hoppa bazaar eller toffe ;) bloggar kanske ikväll för nu vet jag int vad jag ska skriva om :p tips ? :)

  

  

Av Hanna,Clara - 4 november 2010 09:16

Nu har jag inte skrivit på typ en vecka....

Men nu ska jag berätta mycket som har hänt under tiden:

Dottir såldes för att hon inte passade med små barnen :( <33

Sen sålde dom Pako också ): <3

Men det kom 2 nya hästar som heter Bruno och Ruda, hoppas dom går bra (: <3

Dottir får nog ett bra hem (: <3

Foppa har blivit såld så det är bra (: <3

Men nu ska jag äta frulle

Men ska bara säga att det är hoppning ikväll och jag önskade Toffe o Tintin (: <3

Hoppas dxet går bra :) <33


  Hästgalna hälsningar // CLaraaa <33 

Presentation

hejsan vi är 2 häästgalna tjejer som rider på stjärnholms ryttarförening . hannas favorit häst heter bacardi. och claras dottir. skriv gärna vad ni vill att vi ska skriva om..
ha så kul ! lev livet ! :D

Fråga mig

3 besvarade frågor

gästbooookkk :D

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards