ponnytjejer

Direktlänk till inlägg 12 november 2010

hej , förlåt...

Av Hanna,Clara - 12 november 2010 20:07

Hej förlåt för jag int bloggade förut när jag hade tid men ändå . 

orkade int men ialla fall så har fredagen vart bra i skolan och så (: 

idag hade vi hel på morgonen och massor , sen då övade jag, Julia , Ronny, Kewin  och Jonatan på vår Tv-show hahha . I alla fall så skulle vi göra nyheter eller annat program eller så , och vi gjorde nyheterna och jag och Kewin var dom som pratade (:

Julia var mina armar så jag såg fett fet ut (; I alla fall så var nyheterna typ att jag kanske ska bli fodervärd åt Kalle :D Och att Kewin har blivit våldtagen av en gammal man vid namn Gustav hahha ,och att Kewin hade stulit saft och godis på tempo (först skrev vi nånting annat som int ni vill veta) hahha . På nån lektion så ville Sonja ha in mig i ett rum och prata . Hon frågade lite om hur dt var i skolan och så :) 

Sen så skulle jag sätta betyg på livet just nu nu , då sa jag 10 för allt är så perfect nu ! För jag ska ju kanske bli fodervärd åt Kalle och så . (Y) 

Och jag mår bra och massor . 

Bloggar kanske int så mycket imorgon för att jag ska upp klockan 6 imorgon för jag ska morgonfodra med Johanna och sen ska jag provrida Kalle och sen ska jag kanske på spökkvällen med Stina ! 

Hejdå   

Ha dt super för dt ska jag ha !

lite bilder på Kalle här nere !

      

    

  

 
 
SOFIE

SOFIE

13 november 2010 22:27

Åh lilla kalle! Det var länge sen man såg honom! :D

http://equiline.blogg.se

Hanna,Clara

14 november 2010 09:01

sötast är han !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna,Clara - 18 december 2010 18:51

kolla här och här och här  över allt ! finns bara här

Av Hanna,Clara - 17 december 2010 16:46

Barbackan på Fille var underbar

Av Hanna,Clara - 17 december 2010 16:44

Hejj bloggen <3 FRÅGESTUND NU ! <3 Jag ska ha frågestund som sagt. Ni får fråga om vad som helst (: <33 Nu ska jag draoouuiie <33     ...

Av Hanna,Clara - 17 december 2010 16:30

hejj , var hemma från skolan idag och har int än bloggat (a) men iallafall så var jag hemma idag för att jag hade ont i ryggen och nacken :( igår red jag ju barbacka red bacardi och dt gick bäst film kommer! jag sitter nu och lyssnar på sofijah...

Av Hanna,Clara - 16 december 2010 16:41


hej en sanning om mig som jag kom på att jag var tvungen att skriva ! jag hoppar alltid runt och skriker i hela huset när jag ska rida :D speciellt nu när dt är barbacka :D:D emilia ska filma och emma hänger också på och kollar så är peppad som...

Presentation

hejsan vi är 2 häästgalna tjejer som rider på stjärnholms ryttarförening . hannas favorit häst heter bacardi. och claras dottir. skriv gärna vad ni vill att vi ska skriva om..
ha så kul ! lev livet ! :D

Fråga mig

3 besvarade frågor

gästbooookkk :D

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards